طراحی گرافیک دورتا دور دنیای ما را فراگرفته. انسان­ها در طول تاریخ همیشه به دنیال زیبایی بودند. ذات انسان به سمت زیباتر کردن دنیای اطراف خود بوده و هست.

در دنیای تجارت ، طراحی و رنگ­ها معرف برند شما هستند. طراحی گرافیک چیزی فراتر از رنگ و طرح می­باشد. در دنیای کسب و کار طراحی گرافیک راه ارتباط برند شما و مخاطبانتان است.

فرقی نمی­کند که چه کسب و کاری را اداره می­کنید طراحی گرافیک بخش بزرگی از کسب و کار شما باید باشد.

  • تاثیرگذاری اولیه مهم است.

طراحی گرافیک ابزار بسیار مهمی است که اولین تاثیر را در مخاطب شما ایجاد می­کند. اولین ارتباطی که مخاطب با برند شما برقرا می­کند تاثیر زیادی در ادامه این رابطه دارد.

به طور کلی این اولین ارتباط از طریق کارت ویزیت، صفحه اول وب سایت، پوستر تبلیغاتی، پست شبکه­های اجتماعی و بسته بندی محصولات است.

شما باید حس مثبت، اطمینان بخش و خوبی در مشتری ایجاد کنید، حسی که داستان برند شما را بازگو می­کند.

وقتی مشتری برای اولین بار در مورد برند شما می­شنود احتمال اینکه شمار را درگوگل و شبکه های اجتماعی جستجو کند بسیار بالاست. وقتی وارد صفحه شما شد کمتر از 60 ثانیه برای شما وقت می­گذارد اگر در این شصت ثانیه تاثیرگذار بودید بیشتر می­ماند و در مورد شما بیشتر می­خواند و گرنه شما مشتری را از دست داده­اید.

  • تاثیرگذاری با ایجاد هویت بصری در مخاطب

مهم نیست در چه زمینه­ای فعالیت می­کنید طراحی گرافیک هویت بصری شما را برای مخاطب شکل می­دهد.

شاید همین حالا شما پست­هایی در صفحات شبکه­های اجتماعی خود می­گذارید که بازدید بالایی هم دارند اما هر پست شما با دیگری متفاوت است و یک الگو و پترن مشخص ندارد.  شخص جدیدی که وارد صفحه شما می­شود باید یک هویت بصری و یک الگو چشمگیر گرافیکی در پست­های صفحه شما ببیند تا ماندگار شود.

این الگو ثابت نشان دهنده این است که شخص می­تواند به برند شما اطمینان کند.

  • اطلاعات مهم را به مخاطب گوشزد می­کنیم.

مطالعات نشان می­دهد که اطلاعاتی که همراه با تصویر باشند بیشتر در خاطر مخاطب می­مانند تا متن بدون هیچ تصویر گرافیکی.

پس متن در کنار تصویر با گرافیک زیبا باعث می­شود اطلاعات شما در خاطر مخاطب طولانی­تر بماند و تاثیرگذارتر باشید.

  • با خلاقیت برنده رقابت باشید.

این روزها با افزایش رقبا و حضور آنها در اینترنت تاثیرگذاربودن بیشتر از همیشه اهمیت دارد و چیزی که شما را برنده این رقابت می­کند خلاقیت است.

 

  • پیام برند شما با طرح ها ور نگها.

برند شما یک داستان دارد فرقی نمی­کند شما فروشنده زیور آلات دست ساز خانگی هستید یا صادر کننده قالی و یا صاحب یک آرایشگاه و… آدم­هایی هستند که دوست دارند داستان برند شما را بشنوند.

طراحی گرافیک در بیان این داستان به شما کمک می­کند. انتخاب فونت، رنگ­های استفاده شده در برند همه اعواملی تاثیرگذار هستند در بیان پیام شما به دیگران.

 

برند ما به یک طراح گرافیک نیاز دارد. شاید فکر کنید خودتان به تنهایی از عهده همه چیز برمی­آیید اما واقعیت این است طراحی گرافیک یک علم است و باید به عوامل زیادی در آن توجه کرد. یادتان باشد شما مدیر کسب و کارتان هستید و تمرکزتان باید روی توسعه کسب وکار باشد. پس مشاوره و داشتن یک طراح گرافیک در روند رو به رشد کسب و کارتان به شما کمک میکند.

نمونه‌های رنگ، الگو در طراحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
ArabicEnglishPersianTurkish